今日我地要作文...我之後諗都冇諗過點作 之後就是但作比佢 一定好低分-.-到左常識堂 我地冇功課 搞到又要係度轉筆...勁悶-.-第6堂本來係英文 魚蛋佬代課咋ma 點知又係度講埋d廢話 又唔比我地做功課 好賤格....然後朱老師無啦啦叫左9號出去 係咁鬧9號 9號仲要喊-.-真係想嘔...佢平時就係度扮晒勁咁 點知咁鬼易喊-.-勁抵死 搞到我心都涼晒@@老師幫我報仇 之後返到補習社 有份數學卷我錯1題...李俊岩晒-.-姚延達 不詳 miss正係話佢低分過我@@冇講分數 之後返到屋企一on msn就比人串...唉...我冇得入羽毛球校隊/.\勁慘...我最多咪輸比15 8號廢過我都入倒啦...我點會入唔倒-.-