我琴日下載倒cs啦 勁好玩....不過我始終係新手 成日比人射死-.-而家我又想玩巨商 又想玩cs 咁玩邊樣好呢?-.-玩cs 就要做新手 陪陳詩諾&顏港暉玩....而巨商 就要返勁人 陪40,20,莫銳霆,同埋一d網友玩....真係唔知玩邊樣好-.-比d意見@@