無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 61
累積人氣: 6322
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天


好黑仔-.- 分類: 未分類

今日我帶左包媽咪面係第2小息食 之後即刻比成大班人圍住-.-係咁既環境 你會做邊樣先呢?曬駱駝..唔係-.-而係即刻比包媽咪面人 之後班人又沖過去 而我就冇事-.-到左小息 有d失物係地下...之後3號就話..我地(踏)佢1下 之後就會有人大叫 呢樣失物就係佢架啦-.-之後搞到我係咁笑-.-去到普通話堂 老師叫18讀課文 一係就讀都錯晒 一係就讀讀下讀左廣東話 勁好笑-.-之後去到最後果堂 朱老師無啦啦叫我出去 係度係咁鬧我 又話成日比人黎我屋企 都痴痴地 明明果陣放假 佢本來話比 now又話唔比 明玩野...之後又話我舊曲新詞 係度改歌詞 低能-.-關我叉事 明明係40作既-.-不過我都冇爆佢出黎...勁無奈...朱老師都kai kai地 唉...唔知地鹽世光點作-.-作成400字 痴線架><之後有幾時個火警鐘無啦啦響左1陣 咁岩3號又係我隔離 佢就話...有人食左旺旺燒米餅(火辣口味)之後係度嘖火 仲要食上隱 所以個火警鐘係度係咁響-.-






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


love114 於 2006-02-22 09:20 PM 發表:
下...
你有抄到個故仔,
我一d都冇抄,
頂多抄地鹽世光4個字咋--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-22 07:46 PM 發表:
咁你姐係話我唔係人嫁姐...
我唔知丫嗎...
抒情文其實都係跟我地所諗既去作,
而抒情文真係唔可以逼人作咁多個字,
所以話呀,佢都kai kai地嫁,
不過我作左440字,
應該係我計錯,冇理由咁多...
(你知我數學唔多得嫁啦--)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都作左42x個字啦 我有2xx個字都係抄佢果個故事既-.-
Posted at 2006-02-22 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-21 09:43 PM 發表:
有咩失物呀????
18讀得好搞笑,一時讀左d唔知咩出黎,
一時又讀錯音,搞到係到笑--
個miss chu都kai kai地嫁,
次次都係到話我d fd...
去人屋企&比人去我地既屋企有罪嫁咩????
佢都痴既∼∼∼∼
d老師次次都唔搞清楚個事實既真相,
就係到話人...
不過你真係好好人呀,咁都唔爆佢(40)出黎,
代謝∼∼∼∼
地鹽世光係作抒情文,求其寫野,亂作400∼600字咪得囉
(我打算係咁)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

失物--->一本書(其實係9號-.-係人都知)
抒情文點寫先得架-.-邊可以作400字?-.-
Posted at 2006-02-21 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]