今日我帶左包媽咪面係第2小息食 之後即刻比成大班人圍住-.-係咁既環境 你會做邊樣先呢?曬駱駝..唔係-.-而係即刻比包媽咪面人 之後班人又沖過去 而我就冇事-.-到左小息 有d失物係地下...之後3號就話..我地(踏)佢1下 之後就會有人大叫 呢樣失物就係佢架啦-.-之後搞到我係咁笑-.-去到普通話堂 老師叫18讀課文 一係就讀都錯晒 一係就讀讀下讀左廣東話 勁好笑-.-之後去到最後果堂 朱老師無啦啦叫我出去 係度係咁鬧我 又話成日比人黎我屋企 都痴痴地 明明果陣放假 佢本來話比 now又話唔比 明玩野...之後又話我舊曲新詞 係度改歌詞 低能-.-關我叉事 明明係40作既-.-不過我都冇爆佢出黎...勁無奈...朱老師都kai kai地 唉...唔知地鹽世光點作-.-作成400字 痴線架><之後有幾時個火警鐘無啦啦響左1陣 咁岩3號又係我隔離 佢就話...有人食左旺旺燒米餅(火辣口味)之後係度嘖火 仲要食上隱 所以個火警鐘係度係咁響-.-
|