今日係常識堂我係度睇漫畫 冇人理我-.-上完常識堂岩岩睇完...勁正 體育堂果陣15係咁話我nor 入唔倒羽毛球組-.-其實果陣我有參加選拔我都會入倒啦 係度串嘴 勁狗 仲要係度扮晒蟹咁...唉...星期6我,18,40去比賽 數學選拔 我買冇人入倒-.-因為係全港九 一定勁難><