今日朱老師又話要補課 搞到我地去到數學果個練習已經好遲 唉...去到常識堂勁無聊-.-係度轉書 之後18又冇啦啦係度講d勁好笑既野-.-之後又過左1堂-.-去到補習社有個細路係度打黑痴唔用紙巾擋住d口水-.-之後miss叫佢抺返去 由於佢噴係塊板度 之後佢抺果度好似係度打臘-.-好搞笑-.-之後miss仲話你就唔擋住d口水就星佢一把-.-搞到我地係咁笑-.-