今日興趣小組勁悶...唉 班細佬成日左住晒-.-9-10個人用1個場 仲要班kai子成日打人地d波...勁賤 好想打佢地 又唔係勁..容主任今日同我地鬥 最勁果個就係5年班 入左校隊果個 第2係我 第3王敏 因為佢冇帶拍 要用學校果d廢拍...仲要斷晒線都冇人理-.-同埋果d線竟然係用膠造-.-勁無奈 我真係勁想同22鬥...好多人都話佢好勁@@我地聽日比賽-.-好慘-.-我feel倒一定入唔倒決賽><勁緊張@@