無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 48
累積人氣: 6309
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


超無聊 分類: 未分類

今日興趣小組勁悶...唉 班細佬成日左住晒-.-9-10個人用1個場 仲要班kai子成日打人地d波...勁賤 好想打佢地 又唔係勁..容主任今日同我地鬥 最勁果個就係5年班 入左校隊果個 第2係我 第3王敏 因為佢冇帶拍 要用學校果d廢拍...仲要斷晒線都冇人理-.-同埋果d線竟然係用膠造-.-勁無奈 我真係勁想同22鬥...好多人都話佢好勁@@我地聽日比賽-.-好慘-.-我feel倒一定入唔倒決賽><勁緊張@@






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


corgi 於 2006-02-25 11:26 PM 發表:
呀Wing,我撐硬你~你講得好好呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同流合污@@
Posted at 2006-02-26 03:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-25 06:17 PM 發表:
乜你咁講野嫁,wing...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wing 於 2006-02-25 05:33 PM 發表:
咁呀....我祝你輸到仆街啦!嘻~~*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都祝你不得好死 走路無啦啦仆街 有比賽都拎唔倒獎 一世做老姑婆
Posted at 2006-02-25 06:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Rosangan 於 2006-02-24 11:17 PM 發表:
嘻嘻,我聽日去比賽嚕∼希望我哋可以win(我都入咗校隊)
你係唔係話萬卓軒勁?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係..佢勁我少少咁啦-.-
Posted at 2006-02-25 08:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-24 10:42 PM 發表:
我係鍾意呀,
講事實姐,
咁我如果唔up咁多,
你個板就冇人留言嫁啦,
咁你就會更加悶--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-有咁多留言都冇用-.-都係同1個人..
Posted at 2006-02-24 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-24 10:35 PM 發表:
我係唔去,我怕見到佢...
--算啦,佢都唔想見到我啦,
佢個心只係有亞寶嫁咋∼∼∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-車...你唔去就咪up咁多野啦-.-
Posted at 2006-02-24 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-24 10:33 PM 發表:
點解好似仲係得我一個人去留言既????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我點知....我呢個日記太受歡迎.....
Posted at 2006-02-24 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-24 10:23 PM 發表:
我夠知囉,洗你講咩!!!!
可以係比賽場地外面等嫁嗎!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我咪睇你等得幾耐lo我地比賽1:45-5:00-.-12:45要係操場集合
Posted at 2006-02-24 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-02-24 08:45 PM 發表:
咁你慢慢求己啦∼∼∼∼
次次食飯坐你對面都俾你話kukukuku
雖然我唔係睇住你地比賽,
不過你地都要加油呀
(你地一定會認為我唔係到仲好)
你同佢都要加油呀!!!!
盡量入啦∼∼∼∼
入唔到就算,唔好咁灰呀!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你想睇我地比賽都唔得啦...佢唔比任何人入場...避免通水ma@@
Posted at 2006-02-24 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]