我琴日4:30先訓-.-係度打機...搞到今日勁遲先起身-.-勁無奈...之後係咁玩heat project 玩到5:30 之後就做功課....做到7:00倒 就同40,黎逸正玩heat project 第1場我殺得最多人 第2場姚延達最多...之後就做埋抄書,資料搜集....唔知點解今日好似過得好快咁-.-之後我就睇電視...睇完就訓><