今日我家姐無啦啦叫左成班人黎我屋企-.-2女3男-.-好無奈...仲要有個識玩heat project 之後佢又叫我比佢玩 搞到我冇得玩-.-好低b 其他人又係度打牌...嘈鬼住晒><好想佢地快d走...不過我諗佢地都係唔過6:00唔會走/.\佢地仲要係度爆粗-.-痴痴地......好悶呀........................