今日早會果陣 我串緊25 28無啦啦打我 咁我咪打返佢lo...點知佢唔夠我打∼.∼無奈...去到圖書堂勁無奈-.-要同39一組∼.∼勁慘...第1小息仲慘∼.∼落緊樓梯果陣pk-.-本來諗住問人借膠布...不過睇佢都唔會應我><所以都係算啦-.-之後音樂堂同3,8轉緊筆果陣...佢無啦啦叫我地唔好轉∼.∼之後我繼續轉 佢就啤住我 然後話唔理我-.-勁無奈∼.∼去到午膳果陣 我又係度食蛋殼∼.∼個個都睇到呆左-.-午膳後 25又整倒我今日pk果個傷口∼.∼好痛呀><今日補習社超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超多野做∼.∼(20個超)搞到我21:20先走得其他人可能21:30先走得-.-返到黎勁夜 食完飯 打完日記都差唔倒22:30∼.∼睇1516@@
|