我今日又去左陳鍵屋企@@kaka...呢排我成日去人屋企因為有人請野我食@@唔洗我出$$-.-又有得玩 又有得食...幾好!又可以草多d錢買野∼.∼首先去樂華買麥當勞拎走 去陳鍵屋企食...食完玩電腦∼.∼玩左一陣就玩ps2...勁無聊∼.∼我一路聽mp3一路打機@@好正∼.∼同埋陳鍵隻貓大隻左-.-2日就大隻左好多@@同埋最近我係咁聽LMF d歌@@唔錯架 大家聽下∼.∼不過大部分都係粗口歌...大家唔好係d屋企人面前聽喎-.-