今日畢業典禮lu><勁悶∼.∼不過唔知點解話劇果陣次次都笑-.-畢業茶會果陣 我打比我阿媽 佢話6:30先黎∼.∼阿諾阿媽都係6:30黎-.-之後我地上到去自己食∼.∼跟住畢業典禮 又係好無聊 不過到話劇果陣又係好搞笑-.-仲要果d紅燈照落d人果度勁恐怖∼.∼扮鬼...嚇親我地-.-走左之後我去左秀茂坪商場食野...食完我走先∼.∼見倒勁多人-.-走果陣見倒翎...果陣我地都係度笑 勁無奈∼.∼之後又見倒我家姐個fd-.-佢原來都知我呢個日記∼.∼勁低能...咁即係話我家姐都知∼.∼超無奈-.-