今日起左身打機@@打到15:45倒訓教-.-訓到18:30∼.∼之後睇電視...食完飯之後打機-.-打打下有個人同我爭第1∼.∼ 一回合我第1 佢第2回又爭返第1-.-爭到最後果個回合我win左@@殺17件-.-佢殺16...kaka...之後有個人無啦啦密我 佢話我好勁∼.∼問我可唔可以加佢好友-.-之後就加左佢好友∼.∼最近好悶-.-hp又開始升得慢∼.∼以前勁快升1階...而家1-2個鐘先升1階-.-好難升呀!! 今日打團戰...輸鬼左-.-唔識玩沙漠果個地圖@@次次比重機殺><慘....