今日8:00返到學校已經有好多人@@之後上到課室 校長無啦啦唔比我地坐-.-要比家長坐∼.∼好無奈-.-之後老師派 派位果張野...我拎左之後冇睇到(冇眼睇) 比我阿媽睇...點知派到觀瑪@@kaka^^之後問埋其他人派邊間果陣...我阿媽無啦啦去左同翎阿媽傾計∼.∼無奈.....跟住我問問下 發現好多男仔都入觀瑪 連30都係....唉 勁唔想見倒個30...勁黑人憎∼.∼之後返到屋企 打機@@入左個團 係咁打團戰-.-2個鐘倒打5場團戰@@爽^^仲要成日都係我地個團win∼.∼有次仲win 14:4 kaka......玩到4:00去左踢波-.-去到又係有班中學生要我地陪佢地玩∼.∼今日勁好玩@@有個中學生成班同第2隊d人話:自己友 傳比我...點知真係有幾條友傳左比佢∼.∼勁低能....踢到7:20倒返屋企 等車等左勁耐-.-果陣隻腳又勁累∼.∼等到勁無奈...佢架車7:52先到呀...
|