無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 20
累積人氣: 6177
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


註冊@@ 分類: 未分類

今日去左註冊∼.∼10:30倒就到@@見倒勁多人:18,33,30,29-.-我地學校裝修緊∼.∼勁嘈...一去到就係禮堂等(個禮堂勁熱)...等左半個鐘倒先到我∼.∼我地學校分左6個組 每組著既PE杉都唔同色@@我咁岩係藍色(我最like)^^ 18就紫色-.-4,25係紅色∼.∼我地暑假有3日要返中學-.-你地洗唔洗返?@@訂完野之後我阿媽走左...由於今日18同陳鍵黎我屋企 所以我等埋18-.-等左起碼半個鐘∼.∼之後就去樂華麥當接陳鍵 順便食午餐@@之後陳鍵無啦啦問我係樂華搭的士去我屋企大約幾錢 之後我就話$22 佢就話如果多過$22就我同18比-.-少過就佢比...之後搭搭下就到果陣見倒已經$19 就即刻叫個司機停車-.-陳鍵就好無奈咁比錢@@到左我屋企 我示範玩bug槍比佢地睇...之後佢地就搶住玩∼.∼但係最後我同陳鍵都睇電視 得返18玩-.-玩玩下33又打黎話佢屋企冇人 又要黎我屋企∼.∼之後18同陳鍵都走晒 得返33未走...佢成日係度嘈 話又要玩∼.∼之後我唔比佢玩又係度嘈-.-低能架∼.∼6:30倒佢先走-.-之後玩左陣hp就同人傾msn@@

注:聽日有冇人陪我返學校睇結業禮?






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


corgi 於 2006-07-18 08:55 PM 發表:
警告你,唔好亂諗野\_/
我係上次喺13屋企玩
佢同40傾MSN&電話嗰時我喺到(係40蠢先唔知姐@@)
我睇到...kaka∼
我睇到佢話佢自己入咗綠社∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



corgi 於 2006-07-16 06:16 PM 發表:
我知•••
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-知你了解佢啦@@估唔到@@你同姚延達.......
Posted at 2006-07-16 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



十號風球 於 2006-07-14 12:59 PM 發表:
我係綠社,,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-14 12:20 AM 發表:
==
30∼40個唔好彩嘅人,
要返中一調適課程
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-13 11:08 PM 發表:
==
我地4社咋!!!!藍紅黃綠==
7月13(今日)返去註冊
7月18考分班試
8月1我要返去拎訂左嘅書==
8月22∼8月24睇下有無被選中==無選中就好
8月25迎新日==
聽日13.16.35.37.11.39都返
仲有紫燕,我都要啦∼
不過無男仔咁解姐∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地多左橙&紫-.- 睇下有無被選中<---選咩?
聽日11,39去 咁我都唔會去∼.∼
Posted at 2006-07-13 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]