今日去左註冊∼.∼10:30倒就到@@見倒勁多人:18,33,30,29-.-我地學校裝修緊∼.∼勁嘈...一去到就係禮堂等(個禮堂勁熱)...等左半個鐘倒先到我∼.∼我地學校分左6個組 每組著既PE杉都唔同色@@我咁岩係藍色(我最like)^^ 18就紫色-.-4,25係紅色∼.∼我地暑假有3日要返中學-.-你地洗唔洗返?@@訂完野之後我阿媽走左...由於今日18同陳鍵黎我屋企 所以我等埋18-.-等左起碼半個鐘∼.∼之後就去樂華麥當接陳鍵 順便食午餐@@之後陳鍵無啦啦問我係樂華搭的士去我屋企大約幾錢 之後我就話$22 佢就話如果多過$22就我同18比-.-少過就佢比...之後搭搭下就到果陣見倒已經$19 就即刻叫個司機停車-.-陳鍵就好無奈咁比錢@@到左我屋企 我示範玩bug槍比佢地睇...之後佢地就搶住玩∼.∼但係最後我同陳鍵都睇電視 得返18玩-.-玩玩下33又打黎話佢屋企冇人 又要黎我屋企∼.∼之後18同陳鍵都走晒 得返33未走...佢成日係度嘈 話又要玩∼.∼之後我唔比佢玩又係度嘈-.-低能架∼.∼6:30倒佢先走-.-之後玩左陣hp就同人傾msn@@
注:聽日有冇人陪我返學校睇結業禮?
|