無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 90
累積人氣: 6247
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天


悶∼.∼ 分類: 未分類

唉...以前好想暑假 但係而家到左暑假真係好悶∼.∼日日打機-.-而家又咁多外掛,bug...悶∼.∼大家有咩活動-.-同埋我玩hp果部機又好似壞壞地∼.∼不過又難怪...我日日都玩到零晨2:00-5:00 想唔壞都唔得啦∼.∼大家有咩game好介紹??同埋有咩活動第1時間要叫我∼.∼悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶......................................................






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


Isaacs 於 2006-07-18 10:18 PM 發表:
奶力你次次都係咁講既,,,咁就唔好叫人介紹比你啦
樓下個位,,,我又唔係同你曬,,何況呢個又唔係你個版,,你又何必管我呢^^?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

後面果句講得岩-.-
Posted at 2006-07-18 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



corgi 於 2006-07-18 08:48 PM 發表:
要曬命唔好喺到曬> <
你搞到我好想丙你!:@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁係邊度晒?∼.∼
Posted at 2006-07-18 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Isaacs 於 2006-07-18 07:46 PM 發表:
軍曹151集都未睇曬就睇大電影??
呵呵我睇曬151集囉(冇錯!我係曬命)
同埋奶力你淨係玩hp既
我叫你玩cs你又唔玩,,,其他你又唔肯下載啵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-cs又冇分軍階果d 正係係度練 練黎有咩用-.-
Posted at 2006-07-18 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-07-18 07:43 PM 發表:
係msn講左啦!唔好要我重複!
keroro梗係好睇啦!唔好睇做乜叫你去?
你係咪真係識留言&回覆留言既分別架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

識分呀∼.∼
Posted at 2006-07-18 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



david1014 於 2006-07-18 07:25 PM 發表:
-.-咩叫ps?∼.∼ 同埋《keroro大電影》好唔好睇架-.-我驚好悶∼.∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-07-18 06:19 PM 發表:
你咁都叫悶,我咪仲悶?
叫人出黎又唔係個個都出肯出,次次都係果幾個,同埋果d活動...
好想做第二d野囉...

ps.你話叫埋d人睇《keroro大電影》好唔好?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ericboy0605 於 2006-07-18 03:17 PM 發表:
我都覺得好悶呢
日日打PS2
唉∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]