無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 14
累積人氣: 6171
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


分班試+踢波∼.∼ 分類: 未分類

今日考分班試 一返到學見倒25,29係門口 我地琴日問左個師兄(叫洪裕庭)著咩杉...佢就話著便服得架啦∼.∼所以我就叫埋25陪我一齊著...之後返到學果陣見倒勁多人著校服 以為我地著錯-.-點知原來真係唔洗著校服@@XD 上到課間 我原來同11,15同一班考∼.∼首先考數學 勁易@@我右面果條友(唔識既)勁快做完-.-但係又唔覆卷∼.∼跟住小息 羅+俊諗住sd sms比13 但係又淆底...之後我就sd個sms比13話羅+想搵佢XD然後考英文 都幾難∼.∼有5-10題都係亂撞-.-到考中文...勁難∼.∼唔知係我中文水平低 定係真係好難∼.∼差唔多題題都唔識做-.-求其亂做∼.∼唉...一定考得好差-.-靠數學拉分@@返到屋企 打打下機 18打黎問我去唔去踢波 之後我咪話去lo 好過係屋企咁悶呀ma∼.∼去到球場 首先係咁瞄住姚延達個細佬踢 有一次射中姚延達個細佬個細佬-.-佢差d喊@@踢波果陣我成日同姚延達搶波 佢次次都撞我 有次撞到我差唔多pk 所以我先推佢落地 點知佢都係唔跌-.-不倒翁@@之後有d中學生一腳將個波踢落山下 姚腸粉唔幫手都係正常啦 但係佢仲要坐係度-.-勁離譜lo...最後我鬧佢 佢先肯幫手∼.∼唉...呢d咁既人都係第1次見∼.∼之後姚延達汁汁下波 搵倒另一個波(唔係我地既)佢就話佢搵倒先 係佢既∼.∼之後仲有個阿叔(唔係巴士阿叔)幫姚延達-.-就話:係足場汁倒波冇人應就係你架啦∼.∼搞到姚延達即刻拎個波去踢...超賤lo∼.∼之後我同陳鍵走先18,40仲踢緊...我就去左陳鍵屋企 教佢dl歌 同埋教hp個背景音樂 仲教埋佢下載速成-.-原來佢冇下載到架∼.∼返到屋企18打黎話原來姚延達以為我拎左果個波走 所以姚延達係咁係18面前講我壞話-.-好心佢就唔好成日講人壞話-.-咁鬼冇品...唉∼.∼






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


十號風球 於 2006-07-21 01:11 PM 發表:
個波跌落街果陣,你所謂嘅幫手其實只係企係山頂到睇李俊汁波,我至少都落過去汁波,你就得個睇字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢自己唔拎上黎咋...佢唔踢既話1個人都拎倒波啦∼.∼洗唔洗成村人去拎一個波呀? 我地登高果陣你有冇幫手?掛住係度睇 低能仔!
Posted at 2006-07-21 03:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



十號風球 於 2006-07-21 01:00 PM 發表:
大蝦細,非君子所為
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-07-18 09:00 PM 發表:
岩岩打錯掛-.-你又知佢識?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-07-18 08:43 PM 發表:
着咩衫囉!死蠢!
雖然係一件小事,但係都要記住架嘛!
順便問下羅+,佢到底佢唔夠彊定係唔夠彊定係唔識sd sms?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-點解打多左次定係唔夠彊-.-佢好明顯識sd sms啦...
Posted at 2006-07-18 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-18 08:43 PM 發表:
哼!你好野
唔止你忍夠我,
我都忍夠你啦∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@咁咪唔好忍lo...all出黎lo
Posted at 2006-07-18 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-07-18 08:31 PM 發表:
教你果人既名都唔記得...好波...
佢唔夠彊你代佢...更無奈囉!
岩岩睇左足球果度,我已經冇睇,因為太白痴啦!
10幾個人追住個波係度踢下踢下,唔無聊咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-我地4個人咋ma-.-我地都唔係係足球場踢 我地係附近一d地方踢人咋ma-.-同埋教我d咩既果個人既名我唔記得?∼.∼
Posted at 2006-07-18 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-18 08:30 PM 發表:
搞錯,你去死啦∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無啦啦叫人去死 你有冇病呀?
Posted at 2006-07-18 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]