我岩岩見倒個個d日記都冇乜新野 咁我又打下日記-.-呢排我都係打機 訓教 打機 訓教-.-冇野好做 呢排都係玩吞食天地 同莫智威 陳詩諾佢地玩@@莫智威因為佢玩左幾日我地先玩 所以佢高lv,勁d....同埋最近都好遲起身-.-日日都訓到16:00∼.∼之後打機 打到3:00 又訓過-.-悶死人啦∼.∼同埋我發覺唔記得左book場-.-sor.........今晚book返∼.∼