今日去曾子屋企 11:30先起身-.-未食早餐 午餐就趕去將軍澳 首先去打羽毛球 由1點打到3點 都好悶下-.-跟住我,陳詩諾 莫智威去kfc食野...食完去踢波 曾子話佢冇帶鎖匙 但係屋企又冇人 搞到我地要夾錢買個波∼.∼1人要$20.....勁貴∼.∼踢完去冒險樂園玩 有個細路女跟住我地-.-之後上曾子屋企打機∼.∼打到6:30先走...返到去都勁夜 跟住打機 然後訓覺-.-