我家姐去加拿大一個月@@好開心xd 因為平時我同佢唔係鬧交 就係搶電腦-.-佢走左我仲開心@@去到機場等佢上機之後食野 果度d野食都唔錯@@不過勁貴-.-之後返屋企 搭左成9個字車呀∼.∼好悶......返到黎都16:30 lu....打完日記又打機lu∼.∼