無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 7
累積人氣: 6653
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 28 日  星期五   晴天


∼.∼ 分類: 未分類

有冇人玩免費版吞食天地online@@好好玩架-.-最多你地玩我捉d勁寵比你地∼.∼要玩就上呢個網下載/申請帳號 哈哈-.-






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


wylie 於 2006-08-03 01:08 AM 發表:
我冇偷佢呢個符號黎用喎-.-(又用-o-)
佢批准既∼∼∼∼
所以你唔可以用到「偷」呢個字黎形容架!知道冇?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Isaacs 於 2006-07-31 09:45 PM 發表:
"-.-" ←你明顯係奶力專用
做咩偷佢黎用?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-31 09:30 PM 發表:
懷念呀!
唔係我想嘈嫁∼
我開頭都算好聲好氣同佢講∼
係佢個個態度差到乜q咋!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-07-31 09:15 PM 發表:
點解d人咁中意鬧交架-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-30 10:31 PM 發表:
多獎好叻咩?!
人地係班上面果d測驗都係滿分嫁!
至於獎呀,要睇級數嘅!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-30 09:01 PM 發表:
收啦∼
串嘴呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



十號風球 於 2006-07-30 02:27 PM 發表:
兩名kai子半斤八兩...........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都係50步笑百步姐
Posted at 2006-07-30 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-29 06:53 PM 發表:
咁你又好好咩∼
又唔見你d數學好似姚延達咁好!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我拎3個獎喎 佢拎得果2個...
Posted at 2006-07-30 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-29 03:11 PM 發表:
我d智商,乜都好高!
(紫外線好高,小心曬親)
我家姐係我10歲果陣,
俾個13歲先玩得嘅quiz俾我玩∼
測智商嘅!
測左出黎我係高智商!
起碼我d智商唔會差過你e d人!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

高iq就唔會成績咁差啦
Posted at 2006-07-29 06:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love114 於 2006-07-28 10:42 PM 發表:
唉呀!
我真係以為你連唔好玩嘅野都玩嫁∼
(串完入返正題)
入面有咩好玩先?
捉寵?升lv?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你d iq高多d得唔得-.-差唔多有90%既online game 都係要升lv架啦-.-入面冇乜好玩-.-我中意玩咪玩lo 同埋以後你iq高d 先好留言
Posted at 2006-07-29 02:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]