我呢排係吞食識左勁多人-.-有個人原來係老師 教人跳舞@@佢仲比左個xanga我睇-.-個樣好搞笑-.-佢d女學生都勁靚女架@@http://www.xanga.com/oseki <----睇下d留言果d相@@好多令女-.-之後又識左個係adidas 果度做既女仔@@佢問我地有咩買-.-有7折@@不過都冇乜野好買><我果個團既團長就快又離團/_\好唔捨得><之後又有個人又話唔玩 諗住sell ac比人果陣又比人昆左><好慘/_\之後我開左5個新ac 入左個廢團 原來黎慧兒都係果個團-.-之後我係咁sell 48 lv以下寵@@果個團d人個個都同我買-.-勁正@@仲做埋副團長∼.∼之後我個團d人好多都買左點卡-.-之後黎慧兒又買左張150點@@我見d人買點買到咁hi 我又買左400點-.-kaka∼.∼本來諗住係吞食影d相比大家睇 點知唔知點影-.-所以冇影到∼.∼頭先問人先知係禁alt+p ><大複雜∼.∼
|