我家姐去完加拿大 琴日返左黎 又係度同我搶電腦/_\ 勁無奈.....今日本來去睇戀愛初歌 點知1個話唔去 第2,3個又唔去-.-之後搞到冇人去@@之後我問莫智 佢又話想打波∼.∼邊book倒場先得架-.-本來今日去睇戲 而家變左聽日睇-.-再問佢次聽日有冇人黎∼.∼再冇就唔去睇....遲d租碟睇算-.-