無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 112
累積人氣: 6503
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


-.- 分類: 未分類

我琴日睇左半個鐘韋小寶就好眼訓∼.∼之後就訓左@@訓訓下訓到今日5:00倒先起身@@之後冇食過野 到7:00守城 守到9:00先食飯(早餐+午餐+晚餐)-.-之後掛機掛到而家∼.∼好悶><後日又要返學...唉 咁多科點讀/_\嗚....

豬頭幫∼.∼ 冇人黎攻...超悶 一個牆都冇爆過






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


wylie 於 2006-09-03 06:39 PM 發表:
唔明就算啦∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



情義堂*外交使者*無名 於 2006-09-03 02:40 AM 發表:
而家我要收你皮..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

何...........b.........呢!
Posted at 2006-09-04 06:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-09-02 11:10 PM 發表:
好耐冇黎添∼
我諗你應該睇到個留言掛--
4個豬頭守城,冇人黎攻=冇人黎睇
咁咪好哂--(要黎哂命架嘛你)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@完全唔明你up乜
Posted at 2006-09-02 11:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]