我琴日睇左半個鐘韋小寶就好眼訓∼.∼之後就訓左@@訓訓下訓到今日5:00倒先起身@@之後冇食過野 到7:00守城 守到9:00先食飯(早餐+午餐+晚餐)-.-之後掛機掛到而家∼.∼好悶><後日又要返學...唉 咁多科點讀/_\嗚....
豬頭幫∼.∼ 冇人黎攻...超悶 一個牆都冇爆過