我愈睇我隔離果個愈似黃迪k 一樣咁on居 成日up埋晒d勁無聊既野 之後又自己係度笑 但係又一d都唔好笑∼.∼超無奈 之後上pe堂 個阿sir講野勁好笑-.-佢話做人要有大志 幾10蚊唔好偷 要去打劫銀行∼.∼超白痴 竟然支持我地打劫銀行@@之後佢借人地隻白飯魚果陣又話拋過去 點知又接唔倒-.-之後又狂拋黎拋去∼.∼隻鞋狂係空中飛黎飛去 有個人比阿sir拋中-.-之後個阿sir又話反應要敏捷-.-如果唔係會成日食波餅....佢仲係度晒命 話之前佢同1個同學傾計 之後有個波飛埋黎 佢就避開 搞到個同學食波餅-.-好低能