今日一返到學就去打藍球 愈打愈多高年級d既人係度睇-.-果陣我冇打 驚比人笑@@果陣施亨勁獨食 1個打4個咁-.-之後d中學生又笑-.-佢地每次射波 d人都係度嘩-.-勁低能...我地個球場有灘水 搞到菜誰因搶波果陣跌低 之後30-40個師兄同一時間係度嘩...之後仲有d係度拍手 有d係度笑∼.∼果個場面勁震撼∼.∼跟住上視藝堂 個老師有個用黎求籤既筒 之後有d籤係裡面 用黎抽分咩組 之後竟然同唔倒28,黎浩文1組-.-不過我果組d人都勁好笑∼.∼其中有1個人話上次上奧數比賽果陣見過我 不過我唔記得佢lu-.-跟住我地就畫畫 我地個個都比晒某1條友畫-.-佢畫到勁好笑∼.∼佢想畫坐低果個樣 點知畫到隻腳好似青蛙咁-.-之後畫1個人睇電視果陣 個電視係東面 但係佢面向西面-.-勁低能><上視藝堂果陣我地果組d人都笑到肚痛-.-!
|