今日睇左2套電視 第1套係我阿爸租碟返黎睇 叫海神號-.-勁好睇 成架船咁多人 最後得5個人走得甩∼.∼好kai...之後睇有線娛樂台 怪談∼.∼勁恐怖 佢播左1斷片 圈住有隻鬼既地方 我都睇倒-.-係一個5-7歲既幽靈 之後個鏡頭影左第2面 再影返黎就唔見左-.-好驚∼.∼