無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 5
累積人氣: 6162
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


田徑@@ 分類: 未分類

今日田徑訓練 要跑斜路 條斜路仲要勁長-.-由觀瑪跑到毛民偉 跑2次來回∼.∼勁變態 個阿sir痴媽gun∼.∼我地第1果個都後佢勁多 佢差唔多快我地成個圈∼.∼超痴線呀!!!跑完果陣我同謝俊謙都有d頭暈∼.∼狂比風吹.....之後阿sir話要簡參加咩班 我參加左跳遠@@因為我長跑又唔勁 短跑又唔夠人快-.-之後去到6:00先放 我同1個人(你地唔識-.-)一齊跑返屋企@@去到7-11買撈面食@@好正....跟住就返屋企lu@@返到屋企隻腳勁痛><而家勁想訓><但係d功課仲未做過/_\好多功課呀!!






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


Isaacs 於 2006-09-17 08:43 AM 發表:
我要跑城門河XD
唔知係邊??
得閒睇下有幾長XDDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-跑城門河?!你地最勁果個要跑幾耐-.-
Posted at 2006-09-17 03:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-09-12 08:20 PM 發表:
真係非常希望你練到pk
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@我都想@@不過p唔倒xd
Posted at 2006-09-13 02:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]