今日田徑訓練 要跑斜路 條斜路仲要勁長-.-由觀瑪跑到毛民偉 跑2次來回∼.∼勁變態 個阿sir痴媽gun∼.∼我地第1果個都後佢勁多 佢差唔多快我地成個圈∼.∼超痴線呀!!!跑完果陣我同謝俊謙都有d頭暈∼.∼狂比風吹.....之後阿sir話要簡參加咩班 我參加左跳遠@@因為我長跑又唔勁 短跑又唔夠人快-.-之後去到6:00先放 我同1個人(你地唔識-.-)一齊跑返屋企@@去到7-11買撈面食@@好正....跟住就返屋企lu@@返到屋企隻腳勁痛><而家勁想訓><但係d功課仲未做過/_\好多功課呀!!