無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
申請倒xanga啦><...
•
-.-
•
頂-.-
•
口頭禪
•
返小學
文章分類
•
全部
(235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2007 年 02 月 (6)
•
2007 年 01 月 (7)
•
2006 年 12 月 (18)
•
2006 年 11 月 (14)
•
2006 年 10 月 (12)
•
2006 年 09 月 (24)
•
2007 年 02 月 (6)
•
2007 年 01 月 (7)
•
2006 年 12 月 (18)
•
2006 年 11 月 (14)
•
2006 年 10 月 (12)
•
2006 年 09 月 (24)
•
2006 年 08 月 (22)
•
2006 年 07 月 (22)
•
2006 年 06 月 (25)
•
2006 年 05 月 (10)
•
2006 年 03 月 (29)
•
2006 年 02 月 (29)
•
2006 年 01 月 (17)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 9
累積人氣: 6166
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2006 年 9 月 16 日 星期六
陳水扁
分類:
未分類
今日一睇新聞 有成3xm人遊行@@d人勁有創意-.-又改歌詞 又嗌口號@@好勁-.-都唔知點解咁多人遊行仲唔落台-.-比我都落左好耐-.-
發表時間:2006-09-16 12:31 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 david1014 的日誌
)
Isaacs
於 2006-09-19 06:25 PM 發表:
唉~真係冇人信- -
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Isaacs
於 2006-09-18 08:01 PM 發表:
又會係問過人既- -
唔通我真係勁到冇人信XDD?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
-.-扮晒蟹...
Posted at 2006-09-18 08:34 PM [
編輯
] [
刪除
]
Isaacs
於 2006-09-17 08:42 AM 發表:
落台唔係咁簡易既...
有人倒扁,,,但係都有人挺扁
咁應落台丫?...定係唔落丫?
落台係要考慮好多政治因素
邊個做下一任又要選舉
我係咪好勁呢XD???
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
超勁-.-好明顯問過人xd
Posted at 2006-09-17 03:29 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 david1014 的日誌
]