無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 10
累積人氣: 6167
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


勁攰 分類: 未分類

今日一返到學 飲左d野 之後打藍球 打打下羅家俊又話見倒某人-.-好勁-.-到第1小息 又去打藍球 有3個高佬1 team其他又1 team(7打3)-.-勁亂 之後我d好似win(6:4) 唔記得-.-果3個超勁><果陣唔小心督魚蛋><勁痛 之後寫字果陣都勁痛....嗚><聽日仲要羽毛球選拔∼.∼而家拎拍都痛 點打?!唉....希望可以好似田徑咁-.-訓練幾個星期先選a_a不過都冇乜可能><食飯之後 無啦啦有隊人又話佢霸左場先 之後我地都唔肯走-.-搞到成個場有2 team人係度 都唔知邊個打邊個 d波又周圍飛 痴媽gun∼.∼放左學換完衫去做熱身 之後又要跑 (上次講錯-.-要跑到粱貴言果度-.-唔係毛民偉咁近)狂跑-.-開到果1個圈都唔係相差開頭果個太遠 但係第2個圈開始冇力∼.∼比人拋離好遠><但係我起碼都有頭10名-.-後面果d勁慢∼.∼謝俊謙慢過我xdd跑完又用d基本動作 做做下無啦啦又2個阿sir係度鬧交...我地個個即刻靜晒∼.∼到5:40倒 就同2個師兄+1個f.1既人打波 1個師+1個f.1咁打-.-我果隊果個唔夠人地果個勁 人地果個好似以前係校隊><加上我今日督魚蛋 所以成日接唔多波/_\跟住又廢事搭車 行路返屋企 返到黎已經攰到死得咁滯-.-

hope聽日唔洗選拔住><






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


ericboy0605 於 2006-09-21 07:07 PM 發表:
果個某人就係...李美鳳
你唔想講出嚟啫
唔駛咁怕羞
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇倒個名都想怕乜撚羞
Posted at 2006-09-21 07:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]