今日羽毛球選拔 1去到球場要同d師兄打 個阿sir就評分 之後第1輪打 我同羅+都入倒 第2輪(15選10個)我同羅+都入倒 我仲見倒有個f1仔勁串咀-.-下下剎波 d波又快 個師兄都比佢d波打中-.-超串 之後個師兄嬲得滯又玩剎波∼.∼超好笑 個師兄剎左1野 個阿sir就叫佢走-.-輪到下一個...到左10個果陣 阿sir就簡左果10個 其中3個(我同埋2個人) 3個只能活1個...佢本來話選10個架ma 搞錯呀!!之後果2個都入倒-.-我就係咁岩第10個 搞到入唔倒...頂佢個肺 佢話選10個我都入倒架!!妖.......