放學換完衫 見倒佢地成班仲打緊藍球 果陣我地拉緊筋 拉完阿sir叫我地f2同f.1跑5名內果班去跑藍田-.-好彩我唔係頭5名-.-我好似第6定第7 佢地要跑去聖言 再跑返過黎∼.∼真慘 我地又係跑返果條路(觀瑪→粱貴言→觀瑪→粱貴言→返觀瑪)-.-2個圈><我原來跑2個圈要16min倒∼.∼真失敗∼.∼最勁果個(f.1跑第2) 佢今日要早返 唔洗跑去聖言 所以同我地跑 佢好似跑14min 我就16 min相差成2分鐘-.-失敗!不過總算快過謝俊xdd 唉...入唔倒羽毛球 就要練多d跑><要參加學界-.-幻想下姐∼.∼