今日又要去田徑訓練 有個教練黎左 佢唔係成日黎@@平時都係d師兄教我地 個阿sir黎左之後輕鬆左好多@@首先 跑去毛民偉 之後上勁多級樓梯 去到梁式之果度 經馬路跑返落去 之後再跑返學校 全程用左12分半....最快果個10分鐘呀!!我慢人2分半-.-灰...跟住做埋d基本動作 無啦啦去晒打籃球-.-好白痴 田徑隊打籃球...我地1個阿sir鬥我地6個-.-之後d師兄又黎幫阿sir 變4打7∼.∼佢地屈高 我地人多蝦人少-.-打緊果陣d師兄狂講d好爆笑既野-.-我仲入左3球@@xdd 不過我地都係輸比d師兄/_\不過都好好玩@@