npc擂台 好玩xdd....打左19 min已經20 win-.-
開波32 win後.....21 win@@
果個軍師DRK唔係我黎-.-果個借左比人打
呢場最難打-.-打左幾次都輸 最後到9:00冇得打-.-
打到好激@@死好多xdd
33 win@@人地35/.\
觀人地戰-.-好變態 呢個係第35 win打既野....打到人地嘔晒白泡@@