無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 0
累積人氣: 6157
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


搵命搏的比賽/.\ 分類: 未分類

今日去比賽 我本來以為約左10:30地鐵站等 點知9:20打電話比人 個個都話走晒-.-之後飛的去地鐵站-.-冇左80蚊....果陣先知9:30要到-.-去到哥以夫球場 我地d師兄無啦啦係度紮營-.-但係人地正係鋪d枱布就算...得我地最凸出@@我地要係裡面換衫-.-好膠...果度勁多鬼(鬼佬)-.-之後d師兄就話去捉鬼@@襯返halloween@@果陣女仔跑先...所以要等勁耐......之後食飯盒-.-排骨飯冇排骨-.-魚飯冇魚-.-勁低能...全部都豉油撈飯@@排骨飯走排骨-.-好搞野....有個師兄見倒d飯咁狂講粗口 點知有個阿sir無啦啦黎左-.-就話:嘩!句句粗口喎@@ 之後佢就好無奈咁冇出聲-.-等到2:00 終於到我地跑....跑第1個圈要跑池馬徑 果度又多馬屎 又多蜜蜂 d路又難行...叉錯腳就實咬柴@@到第2個圈唔洗跑果度 之後個個係度衝-.-但係我地都冇晒力......最後排第106-.-已經係我地學校c組第6名-.-有人(箭底)@@我地學校c組(13-14歲)最勁好似排69 b組(15-16)排第40 c組(17-18)排第10-.-超勁...我地學校愈高form愈勁xdd 有條友(唔記得咩學校)跑到暈左-.-要call白車托走佢....真係搵命搏@@返到黎 吞食果度有條友話佢去左比賽 搞到有條友上左白車-.-但係都唔知係咪佢-.-

影左3張相咋><用手機影-.-唔太清楚

 

 

                         成埋人睇d師兄紮營-.-                                                                      紮好左@@

                                        

                                                                         2個傻仔xddd






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)


wylie 於 2006-11-01 08:31 PM 發表:
唔知謝俊既@@真係唔應得佢wo...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係果個大頭bb喎-.-果個halloween的-.-
Posted at 2006-11-02 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wylie 於 2006-10-31 10:55 PM 發表:
咁多人跑馬拉松?
個2個人的乜水...好「令」wo= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

1個謝俊 另1個你唔識的-.-
Posted at 2006-11-01 07:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]