今日去比賽 我本來以為約左10:30地鐵站等 點知9:20打電話比人 個個都話走晒-.-之後飛的去地鐵站-.-冇左80蚊....果陣先知9:30要到-.-去到哥以夫球場 我地d師兄無啦啦係度紮營-.-但係人地正係鋪d枱布就算...得我地最凸出@@我地要係裡面換衫-.-好膠...果度勁多鬼(鬼佬)-.-之後d師兄就話去捉鬼@@襯返halloween@@果陣女仔跑先...所以要等勁耐......之後食飯盒-.-排骨飯冇排骨-.-魚飯冇魚-.-勁低能...全部都豉油撈飯@@排骨飯走排骨-.-好搞野....有個師兄見倒d飯咁狂講粗口 點知有個阿sir無啦啦黎左-.-就話:嘩!句句粗口喎@@ 之後佢就好無奈咁冇出聲-.-等到2:00 終於到我地跑....跑第1個圈要跑池馬徑 果度又多馬屎 又多蜜蜂 d路又難行...叉錯腳就實咬柴@@到第2個圈唔洗跑果度 之後個個係度衝-.-但係我地都冇晒力......最後排第106-.-已經係我地學校c組第6名-.-有人(箭底)@@我地學校c組(13-14歲)最勁好似排69 b組(15-16)排第40 c組(17-18)排第10-.-超勁...我地學校愈高form愈勁xdd 有條友(唔記得咩學校)跑到暈左-.-要call白車托走佢....真係搵命搏@@返到黎 吞食果度有條友話佢去左比賽 搞到有條友上左白車-.-但係都唔知係咪佢-.-
影左3張相咋><用手機影-.-唔太清楚

成埋人睇d師兄紮營-.- 紮好左@@

2個傻仔xddd
|