無良印品
http://michael88988.googlepages.com/DSC00038.JPG
我個師兄 一睇就知係傻http://michael88988.googlepages.com/11.jpg
david1014
暱稱: 無良印品
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
申請倒xanga啦><...
-.-
頂-.-
口頭禪
返小學
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 446
今日人氣: 53
累積人氣: 6386
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


練跑 分類: 未分類

今日放左學好那正

肥仔勁大聲係雨天操場講:"收皮啦"

阮sir聽倒-.-

超正.....狂鬧佢

今日仲要係外評隊-.-

爽呀......

阮sir話唔想見倒佢 叫佢走-.-冇罰@@

今日係有史以黎

最多人黎練跑既1日

應該有多過15個人黎練

真係好好好好難得架.....

平時最多都唔過10個人

西勇既影響力真係超強-.-"

今日跑傷左條筋 超痛......

我同肥仔講 佢第一句就話我on9-.-

好那無奈-.-

跑完搭地鐵去藍田 再轉小巴返home

上次我搭小既見倒張野 寫住""請勿在車內嘔吐或嘔香口膠 否則會被咀咒 可得霉運 自重是福""

好正....最衰果日冇帶手機 如果唔係影低佢><

上次練跑差小小追倒果個小巴-.-

岩岩full晒人呀!! 如果唔係影底佢~

所以而家我日日練完跑都搭小巴~一定要影底佢先罷休~!!






訪客留言 (返回 david1014 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]