今日放左學好那正
肥仔勁大聲係雨天操場講:"收皮啦"
阮sir聽倒-.-
超正.....狂鬧佢
今日仲要係外評隊-.-
爽呀......
阮sir話唔想見倒佢 叫佢走-.-冇罰@@
今日係有史以黎
最多人黎練跑既1日
應該有多過15個人黎練
真係好好好好難得架.....
平時最多都唔過10個人
西勇既影響力真係超強-.-"
今日跑傷左條筋 超痛......
我同肥仔講 佢第一句就話我on9-.-
好那無奈-.-
跑完搭地鐵去藍田 再轉小巴返home
上次我搭小既見倒張野 寫住""請勿在車內嘔吐或嘔香口膠 否則會被咀咒 可得霉運 自重是福""
好正....最衰果日冇帶手機 如果唔係影低佢><
上次練跑差小小追倒果個小巴-.-
岩岩full晒人呀!! 如果唔係影底佢~
所以而家我日日練完跑都搭小巴~一定要影底佢先罷休~!!
|