kent的日記
我地學校係三月二十六日至三月二十八日舉行左30週年校慶大日子,當日有好多嘉賓都讚好我地D同學,我地D同學同老師準備左好多精彩既表演比D嘉賓睇,有舞蹈.有舞獅.打鼓.默劇.鋼琴獨奏.又有小舞台表演,好多精彩節目
david2010192
暱稱: kent
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
我好開心,亦都又d唔開...
又到畢業既時候
和呀妹相識既七個月
畢業既時候的傷感!
一個喜歡左好耐的女仔
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 20
今日人氣: 1
累積人氣: 1106
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 11 月 20 日  星期日   清涼


失戀的第二天 傷心 分類: 未分類

今日就係失戀既第二日,雖然失戀既感覺比人一d唔開心既感覺,我好唔開心,雖然個d咁既感覺係唔好受,我有d心灰意泠既感覺,對感情有d失去信心感覺,好辛苦呀,點解我要受d咁既感覺纏住呀,我好唔想咁呀,好痛呀!,原來失戀既感覺係咁辛苦既,我受夠喇,我就快傻喇,我個心好難受呀,我都係人,點解人地失戀可以咁快復完,偏偏我唔可以呀,我好想喊呀,但係喊唔出呀,我真係搵人傾下呀,有無人可以同傾下呀,我個心就好似比火燒咁呀,好辛苦呀,夠竟我幾時先完完全全咁無事呀,有無人可以話我知道呀!






訪客留言 (返回 david2010192 的日誌)


ky ng 於 2011-11-20 04:48 PM 發表:
唔好咁喇,你總有好多朋友十卜你,支持你,就算你失戀,都總有fd陪你,陪你難過
雖然e總痛苦好難受,但唔好諗咁多,因為愈諗愈辛苦,愈想忘記,就愈忘記唔到
只有等時間過,但你唔好難過,因為我知道你可以做到,因為我識的黎振宇係一個好強的人,唔好比這件事打激到,你一定得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你放心啦,我無事喎,我知你關心我,多謝你呀
Posted at 2011-12-15 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]