今日,第1日返學 全部功課未做 俾人狂屌 不過考試d成績唔錯 返到屋企睇又無信
可能咁岩俾人劫走左 返到屋企做左1個月1星期既English Builder 大約10幾篇 miss
又話唔可以亂做 話計考試分 我依d讀書人 梗係唔亂做啦 我入左個fd ac 係度抄落
落記事簿到 又入返自己ac做 做左成個鍾 做到on99 暈下暈下 勁累 之後沖涼食飯
食完飯又要做2稿中文閱讀報告 做完勁累 一訓落張床就訓左lu...