五月廿七日 星期日 雨
一個下雨的星期日~~
世界真係唔公平,,
閒日又唔見佢落大雨(當然對於我尼講係有著數嫁la)
偏偏係要假期先泥落,,
都冇兄嫁!!
講完喱D開場白之後,,
就入正題嫁喇喎,,
今日不如就講下點解D人開左個BLoG而又唔寫野
或者N年先至寫一篇咁大把
仲要係寫'今日好悶牙'之類果D廢話,,
揾左一個例子比大家睇睇: http://www.xanga.com/hihijk2001
我訪問過一D N年先update BloG嘅人點解唔寫BloG,,
'唔想寫',,'無野好寫'............等等嘅籍口,,
唉...如果你係有心寫嘅話點會無野好寫呀!!
p.s. 以上只係針對某D懶蟲,,
當然仲有好多好勤力嘅人會寫BloG la
|