今日比人整醒左幾次,,,頂,,,9點30先起身,,,玩勁舞,,,丫be打黎,,,我話唔返去練波,,,唔想返,,,做家務,,,睇左陣電視,,,玩電腦,,,12點幾丫be同丫賢打黎同我講返d野,,,than丫賢話要出去,,,得返我同丫be傾,,,傾到2點幾,,,丫be要汁屋,,,我又要,,,4點幾丫賢打比我問丫be走左問,,,我未話丫be走左,,,原來丫賢想出去搵佢,,,但最後都沒去,,,搞笑,,,丫爸買左糖水返黎,,,正!!!5點幾熄電腦,,,諗住砌模型,,,見眼訓就訓,,,訓到8點先起身食飯,,,無人聽電話=0=,,,唔知做緊咩呢@@?,,,10點30去補習_]]]*
|