今日 由 澳門 返返黎 收穫 也 不少
係 澳門 幾日 同 丫姨 傾左好多野 好 難得 先見到 一次面 由其 係 愛情上 ,覺得 我 自己 未係時候 拍拖*
不過 就比 丫媽 知道左 無所謂^_^
講返今日 我搭返12點15返CC 好多人= = 拎返D手信返屋企 就去搵佢地 一去到 唔知發生咩事 [[[兵變<< 仲要比丫BE話我冇見幾日老左 =0= 之後佢地就去踩單車 不過丫BE較多發言既關係 比人少 0.0"呆了 我地3個就坐係公園到坐 冇野做 突然有3個女人走埋黎同我地傾計 其實佢地教會個D人黎 傻傻地 哈^口^ 虫哥話想打雀 去丫BE屋企打 ZOE又一齊 得返佢地3個女仔踩單車 上到去都沒咩野做 我就玩電腦 虫哥就訓地下 而佢地2個就訓係床到 不過時間耐左就聽到D怪聲 唔知係唔係個魚缸發出黎既@@v 不過虫哥就等到死咁濟 因為唔夠人打 叫權爺 肥喬同瘦孫上黎打 之後佢地打 我就訓覺 攰!!! 係澳門兩晚都成3 - 4點先訓 訓醒 肥喬同瘦孫走左 權爺見冇野做都走埋 得返我地4個 冇野做 悶 /.\ 6點幾出去行左陣 搭7點45出去HK 送返佢地出去 上到船 食飽飽個個都訓 去左青衣城行 係許留山到食野 之後就送zoe返屋企 去左公園到sweet 我同虫哥就 坐埋一邊 sweet完就送佢返屋企 走人囉 今日BE好鬼威 我同虫哥都讚同 虫哥走埋 我地就搭11點30返CC'' 見到LKY佢地 係咁行來行去 又見到好似係到裝裝下咁 怪~"~ 買埋宵夜返屋企 食完沖涼 打比丫BE 傾左陣 ZOE又唔聽人電話 可能訓左 2點訓_]]]*
其實ZOE之前對我所講既驚喜 都估到不是好事 我不能留得住你 你今日怎樣對我說話 怎樣不理我 比返我比你條連 我都知道發生咩事 所謂既驚喜只是分手的藉口 分手的原因都怪我自己不夠主動 但我也不明白自己 明知自己想去做 偏偏做不到 現在失去了 才知道應怎樣珍惜 後悔也太遲 她不再會回來的 想起當初我與妳第一次見面 第一次拖著你的手 很開心 很想以後都是這樣 但是可能我唔夠主動 令到你對我已沒有感覺 第二次與你見面 你不斷想避開我一樣 在電話中 有時候你對我說:「一陣先打比你」 就怪我經常唔出聲 使你感到好悶 在短短的時間 不能令你開心 對不起!!! 現在 我的心 很不習慣的一樣 好像少了一隻手 心中有一種很難形容的感覺 這是失戀的感覺嗎??? 我不知你愛我有幾多 我也不知自己愛你有幾多 但感謝你讓我曾經擁有過這段日子 戀愛的味道 我不會忘記 每一次當我想起2月4日這個日子 我不自禁地流下眼淚 我未曾試過為了一個人而痛哭的 勉強冇幸福 現在已失去你 心情總是捨不得 不過這是事實 不能改變的 _]]]*
木頭人上
|