Ψ 獵魔者• +﹢熾十字×╳〞
★☆★開心一下囉~~~多想想快樂的事!!★☆★能解決的事,不必去擔心;不能解決的事,擔心也沒用。★☆★~
davidlee1027
暱稱: 熾十字
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-28
2007-04-27
2007-04-25
2007-04-21
2007-04-12
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 278
今日人氣: 5
累積人氣: 3886
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天


十+ 再 見 _]]]* 分類: 未分類

今日 由 澳門 返返黎    收穫 也 不少

係 澳門 幾日  同 丫姨 傾左好多野   好 難得 先見到 一次面  由其 係 愛情上  ,覺得 我 自己 未係時候 拍拖*

不過 就比 丫媽 知道左  無所謂^_^

講返今日  我搭返12點15返CC 好多人= = 拎返D手信返屋企  就去搵佢地  一去到  唔知發生咩事  [[[兵變<<  仲要比丫BE話我冇見幾日老左 =0= 之後佢地就去踩單車 不過丫BE較多發言既關係 比人少  0.0"呆了 我地3個就坐係公園到坐 冇野做 突然有3個女人走埋黎同我地傾計  其實佢地教會個D人黎  傻傻地 哈^口^ 虫哥話想打雀 去丫BE屋企打  ZOE又一齊 得返佢地3個女仔踩單車  上到去都沒咩野做 我就玩電腦 虫哥就訓地下 而佢地2個就訓係床到  不過時間耐左就聽到D怪聲 唔知係唔係個魚缸發出黎既@@v    不過虫哥就等到死咁濟 因為唔夠人打 叫權爺 肥喬同瘦孫上黎打 之後佢地打 我就訓覺 攰!!! 係澳門兩晚都成3 - 4點先訓  訓醒  肥喬同瘦孫走左  權爺見冇野做都走埋  得返我地4個  冇野做  悶 /.\  6點幾出去行左陣  搭7點45出去HK  送返佢地出去  上到船 食飽飽個個都訓  去左青衣城行 係許留山到食野 之後就送zoe返屋企  去左公園到sweet  我同虫哥就 坐埋一邊  sweet完就送佢返屋企 走人囉 今日BE好鬼威 我同虫哥都讚同  虫哥走埋  我地就搭11點30返CC'' 見到LKY佢地  係咁行來行去 又見到好似係到裝裝下咁  怪~"~  買埋宵夜返屋企 食完沖涼 打比丫BE 傾左陣 ZOE又唔聽人電話 可能訓左 2點訓_]]]*

 其實ZOE之前對我所講既驚喜  都估到不是好事  我不能留得住你  你今日怎樣對我說話  怎樣不理我  比返我比你條連  我都知道發生咩事  所謂既驚喜只是分手的藉口  分手的原因都怪我自己不夠主動  但我也不明白自己  明知自己想去做 偏偏做不到  現在失去了  才知道應怎樣珍惜  後悔也太遲  她不再會回來的  想起當初我與妳第一次見面  第一次拖著你的手  很開心  很想以後都是這樣  但是可能我唔夠主動  令到你對我已沒有感覺  第二次與你見面  你不斷想避開我一樣  在電話中  有時候你對我說:「一陣先打比你」 就怪我經常唔出聲 使你感到好悶  在短短的時間  不能令你開心  對不起!!! 現在 我的心 很不習慣的一樣  好像少了一隻手  心中有一種很難形容的感覺 這是失戀的感覺嗎??? 我不知你愛我有幾多  我也不知自己愛你有幾多  但感謝你讓我曾經擁有過這段日子  戀愛的味道  我不會忘記  每一次當我想起2月4日這個日子  我不自禁地流下眼淚  我未曾試過為了一個人而痛哭的  勉強冇幸福  現在已失去你 心情總是捨不得  不過這是事實  不能改變的  _]]]*

 

木頭人上






訪客留言 (返回 davidlee1027 的日誌)


阿ling 於 2007-02-25 09:42 PM 發表:
我從未看過你打這麼多關於你自己的感受...
看到的時候...給我的感覺是...原來你的另一面是很感性..很軟弱的!!!
因為平時的你..給我的感覺是帶些冷血!!!
睇你呢篇日記...我都有少少感動的!!!真的!!!希望你開心d啦...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



賢yin~ 於 2007-02-25 03:10 PM 發表:
好人哥哥...唔好唔開心吧""因為我都唔開心""唉""我自己都唔知想點""不如你快d開心番哄下我e個妹妹仔開心番喇""卡卡""舊既唔去...新既點黎""你身邊咁多令女....或者留意下身邊既人....其實有好多人對你好好的...又關心你...永遠企係你身邊支持同埋鼓勵你的"""哈哈....或者...有機會同人發展下呢""做做下gd fd可能變左girl fd呢""哇卡卡""(奸笑中)不要枉廢人地對你既感情"""很難得e個世界上有咁好既女仔的""(不包括我)""佢真的好過我的""唉...諗到e度...我又諗起....唉""個日真係失敗..我驚到唔識得叫人....搞到....唉""我一直都諗住...我唔知點""唉...第一日就俾左個壞印像人...唉...我唔知點""唉"'我好失敗丫""唔知點算丫""就黎到考試...如果我仲係咁既心情....今次e個試...又好似上次咁架喇""一定跌班""唉""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]