鬼咁早就起左身lu..10點中打左比小善叫佢起身...點知條友一早就起左....灰了
之後同佢出左黎...走左去富多....打機...打完機佢同埋d朋友唔知走左去邊...之後見到有雨就就打左比佢..佢話去石灘...
我叫佢唔好去...因為怕佢仆街....叫佢番黎打機算....打完機之後佢又唔知走左去邊lu
打住咁多野先...都唔知打咩好啊...搵人比d意見...日日都咁打d on9野...真on9