唉..仆街我電話啊..
今日一朝起左身...之後冇啦啦比人叫左去SWIM...之後仆街電話壞撚左..
唉..灰了...6點中就番左屋企lu...夜晚打比啊善..傾計.....
勁灰...我是真的愛你.....
信我好嗎....比我照顧你好嗎???
做我老婆好嗎???
i u