今日係一個令人傷心既日子,今日我知道左名叫恩b既人係一個好恐佈既人,但係我都好想識佢一個女仔可以係黑帶,仲要...唉...真係好恐佈,搞到我好驚驚,點好都係照識佢,see下佢係咩人都好
另外,今日又好唔happy la因為今日D.T唔係好duck tim點好呀help me呀!!!!!!
hope明日可以冇咁唔happy la