今日去着生物老师度默写,不过好彩嘅系... 成功过到关!!<佩服我的记忆力呀,一个早上能背两幅图!>
我嘅研究性课题仲没写晒啊~ 我俾颖儿扼着,净系写着6篇+结题报告 ...
估唔到第2日,距同我讲话,仲有一篇! 搞到我仲有一篇没写!
颖儿啊~你话我以后仲信唔信你有关作业嘅事情好咧?