好無奈呀今日,本來我放假都幾happy嫁,但係今日我又去番學校望老師同d同學,我地12時果時,我地去到學校,但又比周生叫番出
去,lor炮lor,但後來我又見到二個lpy入去,跟住我地咪入去lor,後來我地係到打badminton,又比老師"ag"....,跟住4:00啦,我又比人
拉左去同"十"x愛,跟住呀茵同彤話"十"同我甜笑....我都ok啦冇咩問題....點知後尼我條裙比姖地"x"左,之後仲慘,我唔係比"十"見到,
反而比"死"見到....無奈吧....跟住見到"死"我就lor左佢本book,(金融的book),後尼比佢lor番,(咁岩佢個schoolbag又係地下),我
就lor左,跟住佢又過尼搶....詳情唔講啦,講起都一把""火""....但有樣野我又林極都唔明,就係我大叫"鬼唔望你生仔冇屎x"有咩咁好
笑....咁都未火完,我一走果時,突然我個手機"仆"左落地死左....邪到....呀~.~(無奈中)好嬲佢呀!! 5 今日時運低到炮....二個講
哂...."無奈"

|