今日係我地學校有聖誕party,好好玩呀!!我地班主任個呀sir,就係teacher drama be dodo 姐,笑到嘔白泡,(因為我第一次見男人"wear dresses")笑到我地死lor,(呀sir make假胸)好笑到炮!! 跟住仲比人拉起條裙....而我地呀miss呢就be果個廣告的保護環境果個女人,"一起為blue天打氣"又係咁好笑,我地的IH老師仲講埋躁口,咩"o....你叫呀k,唔怪知啦,你又geagea地的"又係好笑,5今日真係好正,haha!! 跟住我地係課室,我地同老師都有講話"玩弄羅子宮二世"(我講的),話玩古星星王係邊個,跟住我地大家要拍自己心口be星星,跟住係第三次大家唔好拍,得佢拍自己個心口,咁佢咪lor炮lor!!~(跟住後來個結果都算係笑死啦)當然佢都lorlorlor炮~哈!!後來中左"person"lor左個水精ball....ok happy o!!~ yeah ~
聽日就係我生日會,記住1:00-3:00呀karaoke!! (唔想起來)

|