2010 年 10 月 13 日 星期三  |
| 矛反牙.3. |
分類: 未分類 |
今日矛反牙..
有冇人掛住我呢=w=
不過睇都冇..我太唔起眼啦=w=
8點左右去醫院=.=
陪老豆抽血先
之後我去照x光~!
玩花式-.-
跟住上去4樓~!
等左4-5個鍾=.=
之後又要卜時間覆診.
再去1樓卜物理治療時間
next去x光部卜電描時間=.=
最後去拎藥~!-3-
搞搞下到3 4點/.\
之後反屋企換衫.
反學校打左陣波.
之後等人落黎
去左將中行左陣~!
之後同佢去地鐡站交收..
條賣家甘慢嫁=.=
搞到佢好似好寂寞
想行埋去又叫我地企係到/3\
5好甘啦T^T
拎完之後就反屋企~!
~~~END~~~
快d星期六啦..睇戲牙XD
忍手忍手..唔可以買野..
不過某d野一定要買.3.
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 316 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|