|
今日係年初2...仲有一日佢就番la>w< 開心!!
雖然話就話係年初2....但我一d都感覺唔到今日有咩新年ga 氣氛.....因為今日一個人都冇....黎拜年!!搞到我係到發毛.....成日對住部腦又冇咩野要做wo......終於,,出街吧la- -""同dad dad 講,,我去德福行a.....行下,,發覺德福冇野行就去左呢個淘大到行,,但佢地都差唔多...一樣係!!冇野行....鬼咩今日有d 商店都未開門/"\好冇聊a之後..番到屋企..dad dad 問我食唔食麵,, 我就話食la...但後尾過左電腦個邊之後..覺得好眼訓就訓左la...訓左成個鐘,,而個腦就一直開住擴歌~~>w<正!哈哈..唔經唔覺媽媽又番黎la!~~今日佢一番黎冇耐....佢就叫我去睇煙花......傻ga 咩咁多人--""所以最後佢同婆婆同埋細佬出去,,而我同dad dad 就係屋企la...佢地仲要係5點幾已經出左去la wo~><""" 真係比個服字佢地a.....個場煙花要8點先開始....佢地5點幾就去....-v-"""7點幾,,我同dad dad 食完飯la~....各人一間屋....各有各-v-""" 7點30到la.我媽媽就打黎曬野la wo......佢就話:你唔黎真係浪費la............dot dot dot<之後ga 唔寫la> 冇奈lo!!!......我覺得d煙花年年都一樣咁...冇咩野好睇之後用電腦用到8點半,,我就熄機..過番去爸爸個邊la.....睇左大約一個鐘電視..冇聊...就打比小蓉同佢老公...傾左一陣,,收線~~就係咁又過左一日ga 假期la.....但我覺得呢幾日ga 假期真係渡日如年a..唉~~
|