| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 10 日 星期一  |
睇戲+唱K= =  |
分類: Daily |
唉...真係累死我
不過都唔夠我表姐累
佢父母去左北京
得番佢自己一個照 顧
七隻貓一隻狗!!超辛苦= =
講番睇戲先
今日同左表姐+C0dy去
睇大內密探009(都幾好笑既)
明先就想睇地獄巫門等你來
不過睇到張poster...個阿婆個様甘
恐怖...廢時入去發惡夢La~
唱K...
睇完戲都超累
阿媽仲要打來話
去5去唱k
成世人第一次見到阿媽
甘有興致
廢時放飛機= =
DIM 知一唔唱,一唱
就2:00 唱到8:00,
真係俾我阿媽吹起左= =!!
返到屋企,成個人好似
入左天堂甘
多麽的舒服尼!!
|
| 發表時間:2009-08-10 10:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我果日都想睇地獄巫門=3=不過果段時間冇場..夜晚先有得睇T^T... CM=]
|
|
|
kiwll 於 2009-08-11 07:54 PM 發表:
★c0mm3nt`
|
網主回覆
when you arrive to HK i will watch movie with u^ ^
Posted at 2009-08-10 11:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|