| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
9月1,好難忘噢...  |
分類: STCC |
大家好,開學快樂!!
好開心一大早開學同琳TyTy聊天
超高興^^!!仲見到好多中學朋友
好耐無見!!yuki插班生,NICE TO MEET U
班主任係JOA,CSW..好ㄚa!!
放學之後,就同好耐無見既同學
一齊影相同玩,超開心^^
PS:米妮,我幫你影左好多相
擺左係QOOZA 相簿
DEAR 小學,中學同學都可以睇ge
宜家為你地介紹
全新上映PHOTO
"喪屍食人手腳記"

1.揾野食先

2.好想食野牙..

3.搵到野食La~

4.仲有同伴tim~

5.人肉好正牙!!
完 道具來源:TSL校園電視台
希望將來可以同Tyty玩呢D相^^,食雪人==!!
新學年到左
TY+各位同學
多多指交^^!
|
| 發表時間:2009-09-01 08:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
唔該曬呀!我官家就去睇!個個一定係Daniel啦~ 佢仲係咁傻!
|
|
|
你都好鐘意d鬼怪&恐怖嘢ga?? me too too!! 你鐘意邊隻丫???
|
|
|
haha`` =]] 我都好 nice to meet *u* 丫 ^3^ 多多指教
|
|